poniedziałek, 2 lipca 2018

Moja mała foto relacja z Porto

Powyższe zdjęcia wykonała Justyna Żak


Nadeszły wakacje, a wraz z nimi czas planowania urlopów. Pomyślałem, że to też dobra okazja, żeby nadrobić fotograficzne zaległości na blogu 🙂
W zeszłym roku Justyna zorganizowała nam mały wypad do Portugali, a dokładniej do Porto. Zrobiła rezerwację hostelu i biletów lotniczych.
Jeśli chodzi o mnie, to w międzyczasie wykonałem równie ważne zadanie polegające na obczajce zdjęć z tego miasta, przez co od razu przypadło mi do gustu. Można by powiedzieć, że zauroczyło mnie swoimi widoczkami. Co ważniejsze, rzeczywistość nie rozczarowała i Porto okazało się naprawdę pięknym miejscem.
Nie będę pisał, gdzie w tym mieście można dobrze a tanio zjeść, gdzie są jakieś ciekawe budynki i tak dalej. Nie będzie to poradnik, których jest tak wiele w sieci. Będzie to jedynie moja mała foto relacja z wyprawy. W imieniu swoimi oraz Justyny zapraszam serdecznie na fotosy. Może przypadną wam do gustu. Pozdrawiam serdecznie.
















































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń